U-KISS《Bran New KISS》



2011.08.25
U-Kiss-Miracle
發行:2011-03-30




Wake up girl - Wake up - Wake up - Wake up girl
Wake up girl - Wake up - Wake up girl
Let me show you fantasy



阿目狗偷 那撥速嘎ㄛ狗 肚路速都ㄛ收
內嘎唷陪 一順謬內慢
喔幾哈揪摸拉 肚滾爹幾慢
喂幾嗕都那挖 嘎吞gi不你狗慢嘎他


阿目狗偷賭六我 (哈幾馬) 幾難米溜論摸肚 (卡幾慢)
一順感媽論 那米狗他拉挖揪幹你
阿目狗偷賭六我 (哈幾馬) 幾難米溜論摸肚 (卡幾慢)
It's over and over



It's a miracleee...
嗕挖和K拉謬 骨目ㄛ都 寒速嘎一手
洗嘎你幾那都 武林永我你和K哈摳呀



To the left - To the - To the left
To the right - To the - To the right
To the left - To the - To the left
To the right - To the - To the right



摸路都慢收溜難 ㄛ理幾阿那
Beautiful my girl you encourage me now
弄奔謬內給米收幾論爹
幾滾那挖努你 馬揪邱論爹
喂幾嗕都那挖 嘎吞gi不你狗慢嘎他



阿目狗偷賭六我 (哈幾馬) 幾難米溜論摸肚 (卡幾慢)
一順感媽論 那米狗他拉挖揪幹你
阿目狗偷賭六我 (哈幾馬) 幾難米溜論摸肚 (卡幾慢)
It's over and over



It's a miracleee...
嗕挖和K拉謬 骨目ㄛ都 寒速嘎一手
洗嘎你幾那都 武林永我你和K哈摳呀



To the left - To the - To the left
To the right - To the - To the right
To the left - To the - To the left
To the right - To the - To the right



難嗕路唯诶 飆那狗呀 翁姊那嗕路幾釦揪給
那永gi那ㄛ 馬拉狗呀 嗕耶給
It's over and over



It's a miracleee...
嗕挖和K拉謬 骨目ㄛ都 寒速嘎一手
洗嘎你幾那都 武林永我你和K哈摳呀
It's a miracleee...
嗕挖和K拉謬 骨目ㄛ都 寒速嘎一手
洗嘎你幾那都 武林永我你和K哈摳呀



To the left - To the - To the left
To the right - To the - To the right
To the left - To the - To the left
To the right - To the - To the right










參考資料請點我

方便學習用,請勿任意複製到別的地方=)
轉載請註明:http://cocose7en.pixnet.net/blog

arrow
arrow
    全站熱搜

    cocose7en 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()