Girl's Day《반짝반짝》



2011.03.18
Girl's Day-Twinkle Twinkle
發行:2011-03-17




Girl's Day!Do you hear me?Listen!
內媽路禁賭樓拔  喔棒囧媽那巴蒐
內媽姆為呼邱蒐  喔棒囧媽摸得蒐
喔囧喔囧  喔都卡夢難久阿挖
屋幾慢屋幾慢  嗕姆摸tio難摸啦



哈幾媽  哈幾媽  媽媽媽媽媽媽媽媽
尬幾媽  尬幾媽  媽媽媽媽媽媽媽媽
I love you
速就速就芭樂波幾媽
幫假幫假內衣速芭樂波幾媽
久阿哈論  屋裡殺一  摸樓幾卡拔
摸樓幾卡賭溜我



Hey boy! You make me feel like weak girl
Don't worry baby now i'm fall in love
With you



內衣速慢  芭樂波論  那奔喔爸  oh oh oh
吐慢那謬  hi睏hi睏  喔棒那爸  oh oh oh
摸拉摸拉  係樓久都難摸拉
屋幾慢屋幾慢  將難慢囧欺幾媽



哈幾媽  哈幾媽  媽媽媽媽媽媽媽媽
尬幾媽  尬幾媽  媽媽媽媽媽媽媽媽
I love you
速就速就芭樂波幾媽
幫假幫假內衣速芭樂波幾媽
久阿哈論  屋裡殺一  摸樓幾卡拔
摸樓幾卡賭溜我



嗕耶莎郎古打拉 Come come I feel inside
假哭假哭久挖久 Love Love in sweety mind
We make it so good (so good)
We make it so hot
I wanna be your girl
Let it all change!



哈幾媽  哈幾媽  
尬幾媽  尬幾媽  
I love you



尬咖溫賭  摸樓幾賭  愛速尬喔蒐
嗕挖冰骨冰骨  都狗都論  莎郎滾係樓
一間谷慢那卡拔  嗕姆阿怕蒐米我



哈幾媽  哈幾媽  媽媽媽媽媽媽媽媽
尬幾媽  尬幾媽  媽媽媽媽媽媽媽媽
I love you
速就速就芭樂波幾媽
幫假幫假內衣速芭樂波幾媽
久阿哈論  屋裡殺一  摸樓幾卡拔
摸樓幾卡賭溜我


速就速就芭樂波幾媽
幫假幫假內衣速芭樂波幾媽
久阿哈論  屋裡殺一  摸樓幾卡拔
摸樓幾卡賭溜我



G.I.R.L 嗕媽路 Lady
D.A.Y. Oh! 難嗕耶 medic
G(G) I(I) R(R) L(L)
This is the Girl's Day!!










參考資請點我

方便學習用請勿任意複製到別的地方=)
轉載請註明:http://cocose7en.pixnet.net/blog

arrow
arrow

    cocose7en 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()