K-ISS《U-KISS ONLY ONE ALBUM》



2010.12.27 
U-Kiss-Without You
發行:2010-02-03




Listen Girl what I've done to you
It's my mistake girl
I can't live without you
yeah please come back



I love you baby
I miss you baby
My life is incomplete
Without you girl



那偷屋裡謬收內六gan你no嫩
一接內給打係 不六幾順喔給基曼
哭爹耶送gi盧論kio蹦幾六拉
喔潤打拉哭爹尬股理我




棒誰我呼淋內論姆痘  oh baby girl
哈魯诶汗賭蹦係你  sam尬給
打係都拉挖酒累



**
Without you no  姆撥狗係噴得
Without you  那用收黑酒累
Without you no  慢殺郎哈嫩得~ㄝ~ㄝ
Can't live without you



Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh  都拉挖久
Oh oh oh oh I want you come back girl
Without you girl



沒順感寒給哈洞  你尬動那尬酒摸拉瘦
no得妹 阿怕難  I want you baby girl
Without you I'm lost boo
你尬哭理我  I miss you
摸肚打幾波酒  都拉挖久



REPEAT*
棒誰我呼淋內論姆痘  oh baby girl
哈魯诶汗賭蹦係你  sam尬給
打係都拉挖酒累



REPEAT**
Without you no  姆撥狗係噴得
Without you  那用收黑酒累
Without you no  慢殺郎哈嫩得~ㄝ~ㄝ
Can't live without you



***
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh  都拉挖久
Without you girl



Oh oh oh oh
一接阿阿拉蒐  你尬哪耶囧部藍共
Oh oh oh oh
No姆都哭理我  打係內尬我都拉挖久累



REPEAT**
Without you no  姆撥狗係噴得
Without you  那用收黑酒累
Without you no  慢殺郎哈嫩得~ㄝ~ㄝ
Can't live without you



REPEAT***
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh
Oh oh oh oh  都拉挖久
Without you girl










參考資料請點我

方便學習用,請勿任意複製到別的地方=)
轉載請註明:http://cocose7en.pixnet.net/blog

arrow
arrow
    全站熱搜

    cocose7en 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()