U-KISS《KISS ME》



2011.03.01
U-Kiss-Always

發行:2011-02-08



YEAH YEAH YEAH
Please baby, just take my heart
OH OH OH OH
I will promise you I will dream of you
I’m in love with you girl, One Love



一順感嗕那耶摸度狗
喔幾內尬我那潤狗
You are the one
一誰傷古打俊得都
嗕挖爸哭順喔蒐
You're my girl
You're my dream
You're my live



喔都K 摸順媽嘿呀嘿咖
古呀內搜魯假不尬
那蠻拔久 嗕莎郎诶 尬狗係潑
一樓K 推潤內 尬順收給
嗕魯尬度咖狗蒐
嗕批那拉喔拉 怕郎那潤危樓



Always 他哭慢嗚慢酒
嗕耶一媽耶 Kiss
偷理潤嗕K感幾樓給



一順感嗕那耶摸度狗
喔幾內尬我那潤狗
You are the one
一誰傷古打俊得都
嗕挖爸哭順喔蒐
You're my girl
You're my girl
You're my live



Always 他哭慢嗚慢酒
嗕耶一媽耶 Kiss
偷理潤嗕K感幾樓給



一順感嗕那耶摸度狗
喔幾內尬我那潤狗
You are the one
一誰傷古打俊得都
嗕挖爸哭順喔蒐
You're my girl



哭喔都嘿古都
幾古嗕缽打久呼順喔蒐
哭喔都速姆都
內gan嗕缽打屋順堆順喔蒐
內阿論頓撒郎古拔
蒐打狗理潤媽姆得樓拔
一狗拔 嗕潤哈潤魯大媽狗
嗕潤爸打魯大媽蒐
喔~哈那尬推狗係潑
嗕喔係難囧給踏係潑
咖慢巴姆幾ki夠係潑
bio缽打哈那 莎郎gi狗係潑
哭論順掐酒貼咖幾
嘿缽古媽那貼咖幾
那舖妹阿潤貼咖幾
呀收K誰傷苦咖幾




永我你嗕那耶摸頓狗
喔幾內尬巴郎潤狗
You are the one
一誰傷古那貼尬幾
嗕挖寒給哈狗呀
You're my dream



一順感嗕那耶摸度狗
喔幾內尬我那潤狗
You are the one
一誰傷古打俊得都
嗕挖爸哭順喔蒐
You're my girl










參考資料請點我

方便學習用,請勿任意複製到別的地方=)
轉載請註明:http://cocose7en.pixnet.net/blog

arrow
arrow
    全站熱搜

    cocose7en 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()